Digitaalinen markkinointi, verkkokaupat ja -sivut, suunnittelu ja tarjoukset
Aki Viitanen on kokenut myynnin, markkinoinnin ja tuotehallinnan ammattilainen. Aki on toiminut yli 15 vuotta maahantuonti- ja tukkukaupan parissa. Myöhemmin Aki halusi perustaa Digijetin luontevana jatkona uralleen, jonka avulla Aki pystyy hyödyntämään kokemustaan verkkokauppojen kehittämisessä, toiminnassa ja markkinoinnissa. Digijeti auttaa muita yrityksiä vahvistamaan verkkoläsnäoloaan ja houkuttelemaan asiakkaita digitaalisilla resursseillaan.
Kokemuksensa kautta Aki hallitsee sekä B2B- että B2C-kaupan juridiset ja käytännön näkökohdat. Aki keskittyy erityisesti verkkomarkkinointiin käyttämällä nykyaikaisia työkaluja tehokkaasti. Palveluihin ja kuluttajatuotteisiin liittyvä myynti ja verkkomarkkinointi ovat lähellä Akin sydäntä.
Kun haluat yritystäsi menestymään ja lisäämään myyntiä, ota yhteyttä Digijetiin ja Akiin.
Sisällöntuotanto, sosiaalinen media
Manu Tuppurainen on pitkän linjan toimittaja, hän on toiminut pitkään, yli 25 vuotta suomalaisen median parissa, Manu on tehnyt pitkän uran muun muassa Iltasanomissa erilaisissa ja monipuolisissa tehtävissä.
Manu on myös kirjoittanut pari kirjaa, muun muassa kirjan yhdessä jääkiekon huippuvalmentaja Erkka Westerlundin kanssa. Manu on toiminut ja toimii edelleen myös yrityselämässä useassa yrityksessä ja hän ymmärtää hyvin yrityksesi tarpeet.
Nykyään Manu toimii muun muassa erilaisten sisältöjen parissa sisällöntuottajana ja toimittajana, hän kirjoittaa moniin suomalaisiin medioihin sekä toimii Radio Suomipopin Menopaluu-ohjelman juontajana sekä autoilun ja liikenteen asiantuntijana.
Kun tarvitset laadukkaita ja ammattimaisia teksti- ja sosiaalisen median sisältöjä yrityksellesi, ota yhteyttä Digijetiin ja Manuun!
Valo- ja videokuvaus, videomainokset
Jussi Partanen on helposti innostuva, intohimoinen videotuottaja ja valokuvaaja. Medioiden kehitystä hän on päässyt seuraamaan paraatipaikoilla tuotantoyhtiössä, mediataloissa ja mainostoimistossa. Sisältöjä hän on toteuttanut pk-yrityksistä pörssiyhtiöihin.
Partanen on toteuttanut tv-spotteja, tuotelanseerausta, some-kampanjoita, brändäystä, henkilöstö- ja brändivalokuvauksia. Monipuolinen oma video- ja valokuvauskalusto mahdollistaa nopean reagoinnin, ja tarvittaessa vuokrataan lisää.